شمش طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۵۲۰ هزار گواهی سپرده کالایی و ۸۸ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای شمش طلا به میزان ۳۱۱ هزار گواهی سپرده بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۵۲۰ هزار و ۳۶۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای شمش طلا به میزان ۳۱۱ هزار و ۲۳۸ گواهی سپرده بود.

در این روز یک هزار و ۶۵۲ دفعه معامله صورت گرفت. در بازار گواهی سپرده کالایی، در سمت حقیقی‌ها، ۳۴۳ خریدار و ۳۸۹ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۳ خریدار و ۴ فروشنده در بازار حاضر بودند.

استقبال سرمایه‌گذاران از معاملات گواهی سپرده شمش طلا

در بخش صندوق‌های کالایی نیز در معاملات امروز، ۸۸ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۱۱ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۴ هزار و ۵۸۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۵۳۵ خریدار و ۳ هزار و ۴۲۵ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۴۱ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز برای صندوق‌ س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۲۶ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۱۱ واحد صندوق کالایی بود. در رتبه‌های بعدی هم دو صندوق طلای عیار مفید (عیار) و صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها